: AWESOME APRIL 1st NON-HARRISON RIDE



CBR600F2
04-01-2002, 06:29 PM
that was a dope ride... those 2 "non-bcsb" guys out front leading were (put mildly) "NUTS"!!!!!

i was back in the pack but i think i saw the guy wheelie sitting on the tank... ive only seen that shit in videos.... crazy crazy...

but overall that was a dope ride... cant wait till next weekend. good shit!!!!

i think there was about 10 bikes.... good turn out... good to finally meet the members...

blazinr6
04-01-2002, 06:37 PM
any pics of your ride gonna go up?

CBR600F2
04-01-2002, 06:43 PM
ibugs took some pics.... not too many though... he took them while we were blocked off by some railways. he should just be getting home right now.... hopefully hell post them up right away. *ahem ahem* hahaha.:tredmill :D

R1isfun
04-01-2002, 06:44 PM
I met up with a nother group at 232nd on the way home they were waiting for the harrision riders as well.

CG
04-01-2002, 06:46 PM
Originally posted by R1isfun
I met up with a nother group at 232nd on the way home they were waiting for the harrision riders as well.

What time you guys leave the chevron at? we got there at around 5.... we would have been there at around 4:30, but my lowside slowed us down :(

CBR600F2
04-01-2002, 06:47 PM
yeah i saw u take that exit... are they on this board too???

feenix_guy
04-01-2002, 06:49 PM
hey atomlowe and r6rider
where were u guys
we were waiting at mc dix till like 1:30

ah well.................went with my other buddies.........nice out

R1isfun
04-01-2002, 06:50 PM
yep it was human and 3 other not sure who I pulled in at around 5:15-5:30 not sure stayed till 6:00

R1isfun
04-01-2002, 06:51 PM
feenix guy i heard them say u were a no sho

CG
04-01-2002, 06:54 PM
Originally posted by R1isfun
yep it was human and 3 other not sure who I pulled in at around 5:15-5:30 not sure stayed till 6:00

you guys pulled in at 5:15-5:30?? damn, you just missed us, we were waiting for you guys, but we figured you guys left, so we left....

R1isfun
04-01-2002, 06:56 PM
how many went to harrision?

bugs
04-01-2002, 07:12 PM
just got in..major traffic befor the portman bride, dead stop actually, have no idea why, but thats the way it was. I have some pics to download. I need to send them to someone who knows how to shrink them and post them, I am clueless with that part. Who's up for the task??? and send me your e-mail address...

CG
04-01-2002, 07:13 PM
Originally posted by R1isfun
how many went to harrision?

7 of us I believe.

atomlowe
04-01-2002, 07:18 PM
Originally posted by feenix_guy
hey atomlowe and r6rider
where were u guys
we were waiting at mc dix till like 1:30

ah well.................went with my other buddies.........nice out

We were at the McDix until about 1pm. CBR600F2 and Bl1tz showed and we waited. We had to jet cause we were meeting R1isfun in Whiterock.

Sorry man, but we were there just after 12:30pm.

R1isfun
04-01-2002, 07:19 PM
hey bugs y do u have to shrink them?

CBR600F2
04-01-2002, 07:20 PM
Originally posted by feenix_guy
hey atomlowe and r6rider
where were u guys
we were waiting at mc dix till like 1:30

ah well.................went with my other buddies.........nice out

i went down to metro right after i called u around 1230 (no answer... so i left a msg) and i saw atomlowe and r6rider there just sitting around and then blitz showed up... i didnt know they were gonna be there....

i think they said u were gonna be there around 1230 and we left at around 1:00 so i guess we just missed u man...

hope u had a nice ride.... where did u end up???

feenix_guy
04-01-2002, 07:21 PM
Originally posted by atomlowe


We were at the McDix until about 1pm. CBR600F2 and Bl1tz showed and we waited. We had to jet cause we were meeting R1isfun in Whiterock.

Sorry man, but we were there just after 12:30pm.


damn just when i got there too!!!!
well i was 15 mins late, my bad!!

atomlowe
04-01-2002, 07:21 PM
You guys should have stuck it out. The ride up and around Sumas Mountain was awesome. Single lane, clean, elevation changes and nothing but twisties:) . That little road is the shiznit. I'm gonna have to make a mental note about that one.

CBR600F2
04-01-2002, 07:22 PM
Originally posted by bugs
just got in..major traffic befor the portman bride, dead stop actually, have no idea why, but thats the way it was....

yeah i saw that... i had to exit at the last exit to surrey but turned off on the 176th exit... i honked at u... dont know if u heard... but yeah.... no idea what was up with that traffic... i think its just all the campers coming back home from the long weekend.

feenix_guy
04-01-2002, 07:23 PM
Originally posted by CBR600F2


i went down to metro right after i called u around 1230 (no answer... so i left a msg) and i saw atomlowe and r6rider there just sitting around and then blitz showed up... i didnt know they were gonna be there....

i think they said u were gonna be there around 1230 and we left at around 1:00 so i guess we just missed u man...

hope u had a nice ride.... where did u end up???

just around ubc doing laps =)

R1isfun
04-01-2002, 07:23 PM
well im glad i left those guys wee pissin me off, plus i meet some more guys at 232

CBR600F2
04-01-2002, 07:24 PM
Originally posted by atomlowe
You guys should have stuck it out. The ride up and around Sumas Mountain was awesome. Single lane, clean, elevation changes and nothing but twisties:) . That little road is the shiznit. I'm gonna have to make a mental note about that one.

i odnt know how those 2 lead riders took us up to that little "piss break"... id they had left us there and told us to get back on our own i would be there till next week... but the ride up until we broke off was dope.

atomlowe
04-01-2002, 07:24 PM
Originally posted by feenix_guy



damn just when i got there too!!!!
well i was 15 mins late, my bad!!

no worries man...theres plenty of time to make up for it. We're just gettin started:D .

bugs
04-01-2002, 07:24 PM
I probably do, but by the time I figure it out it will be midnight, so i need a volunteer to get the pics and post them for me, normally xenz does it but he ain't around

CBR600F2
04-01-2002, 07:24 PM
Originally posted by feenix_guy


just around ubc doing laps =)

the "ubc loop"??? haha :D

feenix_guy
04-01-2002, 07:25 PM
Originally posted by atomlowe


no worries man...theres plenty of time to make up for it. We're just gettin started:D .

werd :D:D:D

bugs
04-01-2002, 07:26 PM
ya I saw U and heard u CBR, but I guess it was too late to wave back at that time...I just wanted to get home at that point.

feenix_guy
04-01-2002, 07:26 PM
Originally posted by CBR600F2


the "ubc loop"??? haha :D

ill show you guys one day, so fun!!

CBR600F2
04-01-2002, 07:26 PM
Originally posted by bugs
I probably do, but by the time I figure it out it will be midnight, so i need a volunteer to get the pics and post them for me, normally xenz does it but he ain't around

what format are the pics in???

.jpg???? or .bmp????

R1isfun
04-01-2002, 07:26 PM
well bugs i cant help ya dude

bugs
04-01-2002, 07:27 PM
hey..how do i put the quote (the one in the white box) before what I say, so people know what the heck I answering at!!???

CBR600F2
04-01-2002, 07:27 PM
Originally posted by feenix_guy


ill show you guys one day, so fun!!

yeah i bet.... one day one day... its only april man... lotsa time?

bugs
04-01-2002, 07:27 PM
i think they are in jpg CBR!

CBR600F2
04-01-2002, 07:28 PM
Originally posted by bugs
hey..how do i put the quote (the one in the white box) before what I say, so people know what the heck I answering at!!???

when u see what u wanna "quote" then click on the "QUOTE" button on the bottom right corner of that post... try it.

CBR600F2
04-01-2002, 07:28 PM
Originally posted by bugs
i think they are in jpg CBR!

so do u jsut need someone to post them up for u or what??? :D

bugs
04-01-2002, 07:29 PM
Originally posted by CBR600F2


when u see what u wanna "quote" then click on the "QUOTE" button on the bottom right corner of that post... try it.
Like this..ya!:rider

CBR600F2
04-01-2002, 07:32 PM
Originally posted by bugs

Like this..ya!:rider

hahah... good job.. u learned something new today!! :D :rider :laughing

bugs
04-01-2002, 07:37 PM
Originally posted by CBR600F2


so do u jsut need someone to post them up for u or what??? :D
Its done..I sent them to bikeinblack, hopefully all goes well and they'll be up soon. I only took three cause we really did'nt have time to stop anywhere except on that quick train stop!

bugs
04-01-2002, 07:39 PM
there's a really good one of atomlowe, got to check it out when it comes on.:D

CBR600F2
04-01-2002, 07:41 PM
Originally posted by bugs
there's a really good one of atomlowe, got to check it out when it comes on.:D

hahah... of him "spraying graffiti" all over that wall... hahahaha :roflmao :rider :laughing :D

BikeInBlack
04-01-2002, 07:42 PM
Originally posted by bugs

Its done..I sent them to bikeinblack, hopefully all goes well and they'll be up soon. I only took three cause we really did'nt have time to stop anywhere except on that quick train stop!

pic1 from bugs ... us stuck waiting for train2

BikeInBlack
04-01-2002, 07:43 PM
Originally posted by bugs

Its done..I sent them to bikeinblack, hopefully all goes well and they'll be up soon. I only took three cause we really did'nt have time to stop anywhere except on that quick train stop!

pic2 from bugs ... R1isfun

BikeInBlack
04-01-2002, 07:44 PM
Originally posted by bugs

Its done..I sent them to bikeinblack, hopefully all goes well and they'll be up soon. I only took three cause we really did'nt have time to stop anywhere except on that quick train stop!

pic 3 (last one) from bugs ... now whats wrong with this picture????

bugs
04-01-2002, 07:44 PM
goona make a poster of that one r1 and put it yup on your wall??:D

bugs
04-01-2002, 07:45 PM
that pic of ..someone..is classic, thats a postacrd moment...hahaha:laughing

bugs
04-01-2002, 07:45 PM
thanks for posting the pics bikeinblack!:rider

CBR600F2
04-01-2002, 07:46 PM
nice pics bugs...

atomlowe... errr... i mean... "someone"... didnt u have time to go IN the damm stall

BikeInBlack
04-01-2002, 07:49 PM
Originally posted by bugs
thanks for posting the pics bikeinblack!:rider

Anytime, my friend.

Hum ... I wonder who that was... Ah ... I see I see ...

Well, the title of the postcart: When nature calls ...

atomlowe
04-01-2002, 07:50 PM
Originally posted by CBR600F2
nice pics bugs...

atomlowe... errr... i mean... "someone"... didnt u have time to go IN the damm stall

bugs won't get out of there. I had too go, so why not where I was supposed too.....(In my best baseball announcer voice)...."just a little outside"


atom

ya gotta go....ya gotta go....I was actually lookiong around when we were waiting for the train too.:D

Miteorite
04-01-2002, 07:52 PM
:roflmao :laughing that pic is priceless!

CBR600F2
04-01-2002, 07:52 PM
Originally posted by BikeInBlack


Anytime, my friend.

Hum ... I wonder who that was... Ah ... I see I see ...

Well, the title of the postcart: When nature calls ...

Yeah thanks for doing the high tech work BIB,

this is Rob by the way... the guy that rode down with u from Imperial to Action a couple weekends ago... I passed my Road Test on the first try.... I had Peter (big white guy).... hope to see u on one of teh next rides.... :rider

CG
04-01-2002, 07:54 PM
nice pics guys.... looks like you guys had a big turn out.... wish I was there, but I was too busy hauling my bike outta a ditch today hehehehe :)

atomlowe
04-01-2002, 07:54 PM
<-------I love my new Avatar

CBR600F2
04-01-2002, 07:57 PM
yeha man.... it could be made into those "priceless" ads/jokes... hahahahaha

CBR600F2
04-01-2002, 07:58 PM
Originally posted by atomlowe
<-------I love my new Avatar

that avatar rules!!!!! :laughing :laughing

CBR600F2
04-01-2002, 07:58 PM
Originally posted by Canadian_Gixxer
nice pics guys.... looks like you guys had a big turn out.... wish I was there, but I was too busy hauling my bike outta a ditch today hehehehe :)

hahaha... dont worry man... next time... and i know u guys had a blast too today man.

BikeInBlack
04-01-2002, 08:04 PM
Originally posted by CBR600F2


Yeah thanks for doing the high tech work BIB,

this is Rob by the way... the guy that rode down with u from Imperial to Action a couple weekends ago... I passed my Road Test on the first try.... I had Peter (big white guy).... hope to see u on one of teh next rides.... :rider

No problem ...
I knew it must be you ... reconize your bike.
Congrad on your road test !!!!
Too bad you didn't make the last two rides
(Sat & Sun ... :o who started the "Sun ride" thread ???...)
and I had to work today.

CBR600F2
04-01-2002, 08:09 PM
Originally posted by BikeInBlack


No problem ...
I knew it must be you ... reconize your bike.
Congrad on your road test !!!!
Too bad you didn't show up last two rides (Sat & Sun ... :o who started the "Sun ride" thread ...), and I had to work today.

thanks man.
i know, i got a little tongue-lashing today for starting the thread for yesterday and not showing... its alright... the season is young and we have lotsa time to ride...

next weekend again. :rider

CG
04-01-2002, 08:10 PM
Originally posted by CBR600F2


hahaha... dont worry man... next time... and i know u guys had a blast too today man.

I did, blasting through that AWESOME twisty road was worth the lowside.... I MEAN IT, if I had a choice of riding that road again and lowsiding, I wouldn't even hesitate for a second, and hop on that road then and there! :)

BCRider99 on his Goldwing, was hauling major ass in the twisties, I couldn't believe my eyes, I couldn't believe a goldwing could be manhandled into corners like that, it was a sight to behold.... He and I left everybody behind in the twisties, it was crazy....

CBR600F2
04-01-2002, 08:18 PM
Originally posted by Canadian_Gixxer


I did, blasting through that AWESOME twisty road was worth the lowside.... I MEAN IT, if I had a choice of riding that road again and lowsiding, I wouldn't even hesitate for a second, and hop on that road then and there! :)

BCRider99 on his Goldwing, was hauling major ass in the twisties, I couldn't believe my eyes, I couldn't believe a goldwing could be manhandled into corners like that, it was a sight to behold.... He and I left everybody behind in the twisties, it was crazy....

twisting on a goldwing?!?!... crazy!! id liek to see that... that takes serioius skills. :eek

bugs
04-01-2002, 08:23 PM
Ok, I agree, this avatar is de bomb! its like a copy of a postcard, too priceless!:laughing

atomlowe
04-01-2002, 08:25 PM
Originally posted by bugs
Ok, I agree, this avatar is de bomb! its like a copy of a postcard, too priceless!:laughing

Who needs a pic of yourself and your bike. This has character:D .

CG
04-01-2002, 08:25 PM
Originally posted by CBR600F2


twisting on a goldwing?!?!... crazy!! id liek to see that... that takes serioius skills. :eek

yeah, I was thinking the same thing to myself while I was behind him.... he would whip that thing into a corner so fast. Now that would be a funny way to show up people on litre bikes :)

"dudddddeeee.... you on your R1/Gixxer750/1000/ZX9R/Fireblade just got out cornered by a Goldwing!!" hahahaha :) :)

F4i
04-01-2002, 08:33 PM
man sounds like you guys had an awesome ride today..wish I could of made it :mad

oh well, theres always next time!

blazinr6
04-01-2002, 08:38 PM
man sounds like you guys had an awesome ride today..wish I could of made it

ditto...i'm itching to get insurance

CBR600F2
04-01-2002, 08:38 PM
Originally posted by F4i
man sounds like you guys had an awesome ride today..wish I could of made it :mad

oh well, theres always next time!

theres always next time... no worries.

Ryan R
04-01-2002, 09:02 PM
yep it was human and 3 other not sure who I pulled in at around 5:15-5:30 not sure stayed till 6:00

Hey R1isfun, just so you know who we all were, I was the guy in the blue spyke suit with the blue 6R. Manny had the 900rr and Human the green 6R. ;)

CBR600F2
04-01-2002, 10:09 PM
i had a feeling this thread would be moved... i didnt know where to put it when i started it.... thanks atomlowe

pixie
04-02-2002, 08:58 AM
I am so jealous! I was stuck at work yesterday...gotta live vicariously thru you guys. I've ridden with Byron (Goldwing) a couple of times last year. He always makes it look so easy going thru the twisties, I've even seen sparks when he leans over:eek

He's a good guy to follow, cause you learn quickly watching him.

CG
04-02-2002, 09:49 AM
Originally posted by pixie
I am so jealous! I was stuck at work yesterday...gotta live vicariously thru you guys. I've ridden with Byron (Goldwing) a couple of times last year. He always makes it look so easy going thru the twisties, I've even seen sparks when he leans over:eek

He's a good guy to follow, cause you learn quickly watching him.

Yeah, he hauls ass on that goldwing, I could only imagine how fast he can go if he was on a sportbike :eek :eek

LimitedEdition
04-02-2002, 12:32 PM
Hey nice meet a few of you people .. would have been better if I made it to the pub in order to have time to take my helmet off and talk =) haha. AtomLowe thanks for being the pack leader .. even though u aren't up front, u definately are the leader man. You basically keep the group together and make sure everyone's alright =) Thanks man.

Sumas was AWESOME. I love that place. I love those UP and DOWN moutain sections where you literally LIFT off your seat =) haha ... Any of you catch air?

Getting there was alright if there was less traffic. How is the PO situation there in the Summertime? That day was the first time revving my bike past 7000RPM and oh gawd the sweet spot 8000-10000 FELT GOOD.

R1 GIRL
04-02-2002, 04:35 PM
Originally posted by bugs
ya I saw U and heard u CBR, but I guess it was too late to wave back at that time...I just wanted to get home at that point.

Yo dude, you ALWAYS wave, no matter what. Tee hee, just taking the chance to hassle ya again... :laughing

jonathan
04-02-2002, 04:35 PM
Originally posted by Canadian_Gixxer

He and I left everybody behind in the twisties, it was crazy....


hey now... I was just keeping a safe distance !:D :flip

R1 GIRL
04-02-2002, 04:36 PM
Originally posted by bugs
hey..how do i put the quote (the one in the white box) before what I say, so people know what the heck I answering at!!???


Tee hee!!! Just yet another chance to razzzzzz ya. Heh, I had to ask Bieu just a few days ago as well how to do the quote thing, so you're not alone.

:p

R1 GIRL
04-02-2002, 04:40 PM
Originally posted by Canadian_Gixxer


I did, blasting through that AWESOME twisty road was worth the lowside.... I MEAN IT, if I had a choice of riding that road again and lowsiding, I wouldn't even hesitate for a second, and hop on that road then and there! :)

BCRider99 on his Goldwing, was hauling major ass in the twisties, I couldn't believe my eyes, I couldn't believe a goldwing could be manhandled into corners like that, it was a sight to behold.... He and I left everybody behind in the twisties, it was crazy....


HEY HEY HEY, I was RIGHT behind you in the twisties... F4i guy was leading the pack of the guys in the back.

bugs
04-02-2002, 04:41 PM
Originally posted by R1 GIRL



Tee hee!!! Just yet another chance to razzzzzz ya. Heh, I had to ask Bieu just a few days ago as well how to do the quote thing, so you're not alone.

:p
Funny enough i was thinking about how to annoy you again, but thought i should be nice!:D
i have been trying to get more girls involved with the group, and trying to convince our banking manager, who is going to be learning to ride on what kind of bike to get. I mentioned to her about your case scenario, from R6 to R1!

jonathan
04-02-2002, 05:11 PM
Originally posted by R1 GIRL



HEY HEY HEY, I was RIGHT behind you in the twisties... F4i guy was leading the pack of the guys in the back.


HAHAHA ! no, I was behind you... The pack behind us I couldnt even see! I was watching your bike go through the turns so I would know what to expect when I got to them.

CG
04-02-2002, 07:42 PM
Originally posted by R1 GIRL



HEY HEY HEY, I was RIGHT behind you in the twisties... F4i guy was leading the pack of the guys in the back.

hahah, with that HUGE 190 tire on the back, good luck hehehe :) you need your R6 for that road, not the R1 hehehe :)

R1 GIRL
04-03-2002, 11:46 AM
Originally posted by bugs

Funny enough i was thinking about how to annoy you again, but thought i should be nice!:D
i have been trying to get more girls involved with the group, and trying to convince our banking manager, who is going to be learning to ride on what kind of bike to get. I mentioned to her about your case scenario, from R6 to R1!


Tee hee!! I don't always razz someone when the opportunity arises, however since you started the whole thing, I felt obligated to keep it going. :p

I'm not too quick with the combacks though normally, I always think of the perfect thing to say after the fact. Heh, which is good for online razzing b/c I have time to think of what I want to say.