BC Sport Bikes Forum banner
1 - 20 of 21 Posts

·
Kinda Motarded
Joined
·
170 Posts
Discussion Starter · #1 ·
I was just Christmas shopping and picking up some stuff in Winners in Park Royal. I stumbled across a bunch of Alpinestars T-shirts and long sleeve T-Shirts. Bought 2 long sleeve for $16.99 each.

Just FYI
 

·
.
Joined
·
565 Posts
Good find! I'm gonna check South Surrey to see if they received some stock as well.

Thanks for the tip.
 

·
100% Asshole
Joined
·
3,406 Posts
Also a bunch at the Scott Road Winners store as well saw them last week, damn UGLY shit though no wonder its at Winners.........
 

·
Premium Member
Joined
·
7,666 Posts
Very nice. I'm gonna be in Park Royal tonight, I'll drop by and hopefully pick a couple up.
 

·
BADUNKADUNK
Joined
·
1,408 Posts
Can't stand that hell hole.
 

·
Registered
Joined
·
11,614 Posts
I love Winners. The only caveat is you must have at least an hour to sort through everything to find the good stuff.
Winners reminds me of the Internet: five per cent useful information, coupled with 95 per cent crap. :D
 

·
Kinda Motarded
Joined
·
170 Posts
Discussion Starter · #9 ·
Glad to help those people who were interested and the others who just need to throw out negative statements.
 

·
100% Asshole
Joined
·
3,406 Posts
Glad to help those people who were interested and the others who just need to throw out negative statements.
Welcome to BCSB............:jerkoff :banghead :rant :flip :flip :flip :flip :flip ::flip :flip lucky SSBlade hasn't chimed in on this one he'd tear u a new asshole....
 

·
myside.yourside.myside
Joined
·
2,095 Posts
I would absolutely love to pick some of these up,
for no other reason than so when I am squidding in the summer
in my cutoffs and t-shirt and someone makes a comment about wearing gear I can point to the alpinestars logo and say "thanks dude, got it covered!" :thumbup

:)

Cory
PS. Godspeed, thanks for saving me a trip those sizes wont work for me either :(
 

·
Registered
Joined
·
4,021 Posts
I just reduced the pricing on all my tee's to $19.00 (from 25)You can find them HERE
(ends Boxing Day)

Unlike Alpinestars. . .
They're locally made
Feature hand drawn artwork by a local artist(me)
Very unique as they are made in low quantity, no more than 50 have been printed of any design.
They dont sell in winners & walmart
and Support BCSB. . .
 

·
100% Asshole
Joined
·
3,406 Posts
I just reduced the pricing on all my tee's to $19.00 (from 25)You can find them HERE

Unlike Alpinestars. . .
They're locally made
Feature hand drawn artwork by a local artist(me)
Very unique as they are made in low quantity, no more than 50 have been printed of any design.
They dont sell in winners & walmart
and Support BCSB. . .
Definately support the local community +1:rockon
 

·
license to chill
Joined
·
2,877 Posts
Was at Park Royal today and they had a surprising amount, about a dozen, from small to xl. Some looked wicked, which is why I picked one up (thanks mel). The main caveat - they all fit differently even within a size. I guess the people running the sewing machines in Haiti just don't give a shit.
 

·
Born to be WILD
Joined
·
2,495 Posts
Was at Park Royal today and they had a surprising amount, about a dozen, from small to xl. Some looked wicked, which is why I picked one up (thanks mel). The main caveat - they all fit differently even within a size. I guess the people running the sewing machines in Haiti just don't give a shit.
Why should they when they're getting paid slave-labor wages...
 

·
MM1117RF
Joined
·
246 Posts
I just reduced the pricing on all my tee's to $19.00 (from 25)You can find them HERE

Unlike Alpinestars. . .
They're locally made
Feature hand drawn artwork by a local artist(me)
Very unique as they are made in low quantity, no more than 50 have been printed of any design.
They dont sell in winners & walmart
and Support BCSB. . .
really would like to support you...i really like the " how to dump your girlfriend" but you only got "asian sizes". XL & XXL please..
 
1 - 20 of 21 Posts
Top