BC Sport Bikes Forum banner

1 - 19 of 19 Posts
G

·
Discussion Starter #1
been away for too long...i miss

the good twisty S2S, the Loop, breakfast at Big Sky golf course, late afternoon squamish runs, Tuesday hot chicks ride, Spokane track day...

but most of all,

I MISS THE OLD GANG!!! are you still here???
 

·
Livin' la Vida Loca
Joined
·
957 Posts
Cheri, Jodi, Nicki, Gurp, Don, Pete, Neal, Kevin, Evan, Rick and a bunch of others riders drove our cages to the Sunset Grill in Kits for Nicki's B'Day on Friday. PM Cheri for the photos, she's got a ton of 'em!
 

·
It's healing time
Joined
·
319 Posts
Hey Ali!

I miss your pretty face every time the old group gets together. The scene has changed a lot since you've been gone, without Julia that is:( The old group still get together though (old school, as Gurp would say) like Friday night at the Sunset Grill -you would have gotten into trouble for sure :devillook

How's life down under, now that it's springtime?
 

·
Registered
Joined
·
2,673 Posts
Ali!whats going on over there?you still showing the guys how to ride:) i think its really changed,main group is gone off here(still watching iam sure)but alot of us still stay in touch.some moved away,some moved on.a few like myself have gotten into dirtbikes and spend the weekends running each other over.but bikes none the less. were only a plane ride away(expensive one at that)

nice to hear from ya..

[email protected] email me i'll stay in touch.send ya pics and stuff.

john
 
G

·
Discussion Starter #7
lol...yeah...it sure has changed...judging from the fact that i don't know half the ppl replying to this thread!! :(

will be back in Van Feb next year for three months...hopefully it'd be warm enuf for a ride or something...just for good time's sake!!!

i have an 04 R6 now...raced it and nearly died on it (massive skidding stoppie...don't ask)....very little riding on the road as school is taking much of my time... :(

Tinman, where is Sunset Grill? new "Robson Starbux???" lol..j/k

John, dirtbike eh? do u still look after ppl's sportbikes? :D

Alice
 

·
Registered
Joined
·
4,259 Posts
Ali... come back home, stop fooling around with those down under guys.
Well acutallly come back around MAy becuase we are swimming in the typical rainy season.

Btw lots changed check out my new ride in my photos the meanstreak and the newest tiller.
 

·
Registered
Joined
·
196 Posts
Ali... come back home, stop fooling around with those down under guys.
Well acutallly come back around MAy becuase we are swimming in the typical rainy season.

Btw lots changed check out my new ride in my photos the meanstreak and the newest tiller.
ditto!!! come on home!
 

·
Registered
Joined
·
11,614 Posts
Ditto +2! Come home, Ali!!
 

·
Vindicated
Joined
·
3,419 Posts
Hey Alice you probly don't remember meeting me a couple years ago at the Big White ski trip; what a blast that trip was. I'm one of the 2 guys who helped Liz get down the mountain while the bus waited for us so we could head back to Van. Say hi to Liz for me.

Jamie
 
G

·
Discussion Starter #14
Ali... come back home, stop fooling around with those down under guys.
Well acutallly come back around MAy becuase we are swimming in the typical rainy season.

Btw lots changed check out my new ride in my photos the meanstreak and the newest tiller.
good..does that mean i can borrow ur "spare" tiller when i am back?? :p if i can push it that is!!! :D

lol...where is u and Peggy's babe??? :D anymore new addition since the last one??? :D
 

·
Registered
Joined
·
4,259 Posts
Ali I dunno about borrowing the tiller or the streaker.
But I have Corbin's tricycle if your desperate.
:thumbup

so when are you coming back?
 

·
Wear proper gear pls ;)
Joined
·
1,822 Posts
Hey Ali!!!! I'm more of a LURKER on this board (that is my plan anyway) and I'm also not browsing through here nearly as often, but I just found your thread and obviously needed to say hello! Miss ya girl!!! Hope to see you when you're back in town soon! XO

Let me know by PM exactly when you're back and we'll arrange a gathering to welcome you!! :)
 
1 - 19 of 19 Posts
Top