BC Sport Bikes Forum banner
1 - 20 of 60 Posts

·
Squidnator
Joined
·
260 Posts
im in

that was the best ride ever except for rons wipe out im totally in for this ride:D surrey ppl meet up at gas station on 152nd st n 106 ave. i wud like to go to whistler:D and do the butterflies and gp run but im really bad with direction so someones gonna haveta go with me and such and thanks to everyone who made the last ride such a success cheers:D
 

·
Hmmm...Lets Go Riding
Joined
·
308 Posts
Discussion Starter · #5 ·
Saturday is no good for me cause i need a babysitter and i already set it for sunday plus im going to the lions game. Try and get the day off besides you shouldnt be working on sundays its in the bible:bowdown ... But lets try and leave early on sunday.. Ill keep u all posted..
 

·
Hmmm...Lets Go Riding
Joined
·
308 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Allright princeton it is. i never been there so some one will have to come up with a route. how does 9am sunday the 17th sound. Is there anywhere to swim out there?
 

·
Blue Power Ranger
Joined
·
498 Posts
Princeton this Sunday??? :flashy

I'm not tooooo sure if I can make this one.. probably have to play drums @ church. :angel

If I don't, then you know I'll be there... with a RADAR DETECTOR! WOOT!
 

·
Eh Muh Gawd Becky!!
Joined
·
6,648 Posts
lot's of rides going on this sunday. i'll have to pick one i guess!!
 

·
truth seeker
Joined
·
527 Posts
Heads up on #3 hope/princton...check up on the forest fire situation...lots of smoke up there last weekend...and watch out for the po-po...thier radar guns are off by 30 kmh or so...clocked me doing 132 in a 50 kmh corner!! What the fak!? Ego aside I just ain't that good but thanks for the compliment, oh yeah and the ticket.
 

·
giggity
Joined
·
205 Posts
i might be in for thiswouldnt mind getting a good ride in before the weather decides to takea turn for the worst as long as you guys arent gona be flying cause i aint gonna try and keep up. But woulddefinetly be nice to meet some new people and come out for a ride
 

·
Registered
Joined
·
89 Posts
I just rode up to Princeton today ,the vissibility was fine . stinky like smoke other side of Manning. There's a great road out of Princeton that goes to Tullameen and beyond it turns to gravel ,but before that is Otter Lake ,I think you could swim there ,it's about 35km in.
 

·
Hmmm...Lets Go Riding
Joined
·
308 Posts
Discussion Starter · #14 ·
How does 9am at the chevron on i52nd and 105 sound to everyone??? YA bring that radar detector cant afford a ticket a week.
 

·
Registered
Joined
·
508 Posts
sounds good,if you go 20km past princeton you can swim at bromley rock park,I was there on labour day,hot out side but water was brisk.
 

·
Registered
Joined
·
1,598 Posts
Just make sure you be careful for the hair pin up on pamberton. Also, if you guys leave at 9:00, the ride won't end till 5 PM due to traffic and stopping for lunches.

Watch out for cops.
 

·
Registered
Joined
·
100 Posts
hmm, we have are fzr/gheybike meet on Sunday...maybe we could merge with you guys. I'd really like to do a Sunshine Coast run.

edit: oops wrong section
 
1 - 20 of 60 Posts
Top